Loading...

اخبار

نسل جدید مانیتورهای گیمینگ

نوشته شده در : 2022/08/27 - 00:00
نسل جدیدی مانیتورهای گیمینگ کورسیر با فشار دست به راحتی خم می‌شوند
قطعا فکرش را هم نمی‌کردیم روزی شاهد تولید مانیتورهای تاشو باشیم. کورسیر به تازگی مانیتوری طراحی کرده که در حالت عادی، صفحه‌اش تخت است. اما کاربر می‌تواند به سادگی با دستش آن را به اندازه 800 رادیان خم کند. 
اگر در تصمیم‌گیری برای خرید مانیتور تردید دارید و نمی‌دانید صفحه تخت بگیرید یا خمیده، این مانیتور جدید کورسیر، راه‌حل مشکل شماست. این مانیتور تاشو که Xeneon Flex 45WQHD240 نام دارد، از صفحه نمایش OLED، بهره می‌برد. کورسیر برای ساخت چنین محصولی، همکاری نزدیکی با LG داشته‌است.
مانیتور تاشو
البته نظیر چنین محصولی قبلا هم توسط شرکت LG تولید شده‌بود. این مانیتور محصول ال جی، دارای موتورهای محرکی بود که به آن کمک می‌کرد از حالت خمیده به صاف و برعکس، تغییر حالت دهد. مزیت مانیتور کورسیر این است که کاربر با دستش آن را خم یا صاف می‌کند. در این محصول جدید، کاربر توانایی تنطیم انحنای لبه‌ راست یا چپ مانیتور به طور جداگانه را هم دارد.
ایده جالبی که در ساخت این نوع از مانیتور به کار رفته، قابلیت انتقال بین دو حالت اصلی صاف و خمیده است. هر دو نوع مانیتور، طرفدارهای خاص خود را دارند. برخی از افراد، برای تولید محتوا به مانیتورهای تحت رو می‌آورند چون تصویر تولید شده توسط آنها، اعوجاج کمتری دارد. در عین حال، دسته دیگری از افراد نظیر گیمرها، مانیتورهای خمیده را ترجیح می‌دهند چون تصویری سه‌بعدی‌تر و واقعی‌تر ارائه داده و به آنها کمک می‌کنند در فضای بازی، غرق شوند.
مانیتور تاشو
تا اینجای مطلب درباره ویژگی‌های کلی این مانیتور به حد کافی صحبت کردیم. حالا زمان آن رسیده که به بررسی مشخصات فنی‌اش بپردازیم. مانیتور جدید کورسیر یک صفحه‌نمایش 45 اینچی عریض دارد که در آن تصویر با نسبت 21:9 نمایش داده شده و با نرخ 240 هرتز تازه‌سازی می‌شود. این مانیتور دارای درگاه‌های متنوعی همچون HDMI، DisplayPort، USB-C  و USB-A است.
فعلا درباره تاریخ عرضه و قیمت احتمالی آن، اطلاعی در دست نیست. اما به نظر می‌آید این محصول از اوائل سال 2023 وارد بازار شود.

 

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!